«Експрес Страхування» працює в звичайному режимі по всій території України з дотриманням всіх вимог епідеміологічної безпеки

Компанія «Експрес Страхування» надає послуги клієнтам в звичайному режимі по всій території України на час можливого введення карантинних обмежень в усіх зонах епідеміологічного районування.

СК «Експрес Страхування» продовжить надавати послуги клієнтам в штатному режимі та забезпечуватиме виконання страхових зобов’язань в повному обсязі з виконанням всіх вимог щодо епідеміологічної безпеки на час введення можливих карантинних обмежень в Києві та інших регіонах, по яким може бути прийняте рішення введення суворих карантинних обмежень.

«Наш громадянський обов’язок ‒ забезпечити обслуговування наших Клієнтів за будь-яких обставин, максимально безпечно як для страхувальників, так і для персоналу страхової компанії», - зазначила директор ТДВ «Експрес Страхування» Тетяна Щучьєва.

Компанія «Експрес Страхування» завжди дотримувалась найвищих стандартів обслуговування та підтримки своїх клієнтів, а отже продовжує виконувати взяті на себе зобов’язання по всіх страхових ризиках в межах та обсягах, які обумовлені укладеними договорами страхування та працюватиме в звичайному режимі як по врегулюванню страхових подій, так і по оформленню договорів страхування.

Контакт-центр компанії, форми зворотного зв'язку на сайті та онлайн-сервіс оплати страхових платежів працюватимуть для Вас в режимі 24/7.

Телефон гарячої лінії - 0 800 502 300 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
Онлайн-сервіс на сайті - express-insurance.com.ua/contact

Поділитися у соцмережах

24-04-2024

Що таке франшиза і як вона використовується в різних видах автострахування: ОСЦПВ та КАСКО

Про те, які є різновиди франшизи, навіщо вона потрібна, який її розмір є оптимальним з огляду на вартість полісу і які зобов'язання бере на себе ав...

Читати далі

23-04-2024

Стабільність ключових показників СК «Експрес Страхування» підтверджена рейтингом Insurance TOP за результатами 2023 року

СК «Експрес Страхування», що входить до сім’ї групи компаній УкрАВТО, демонструє стабільність ключових показників фінансової стійкості: активів компан...

Читати далі

18-04-2024

Тетяна Щучьєва: «У світі диджиталізації наявність людського сервісу і спілкування цінується на «вагу золота»

Про розвиток компанії, збільшення клієнтської бази, систему врегулювання збитків, силу бренду та роботу команди з клієнтом під час війни в ексклюзи...

Читати далі